دانلود Grand Theft Auto III v1.1

دانلود Grand Theft Auto III v1.1

ادامه مطلب " دانلود Grand Theft Auto III v1.1 " را بخوانید

بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0

بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0

ادامه مطلب " بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

kartsharzh
تبلیغات
تبلیغات
درباره ما



دانلود برنامه و بازی اندروید
matinmoeini


لینک دوستان
آخرین پست ها
آمار
  • افراد آنلاین :
نویسندگان
  • mahyar
  • کدهای اختصاصی

      نام :
      وب :
      پیام :
      2+2=:
      (Refresh)


      از اندروید شما در گوگل حمایت کنید


      کدهای اختصاصی
    پشتیبانی
    • بزرگترین پایگاه اندروید: اندرویدها

    دانلود بازی فوتبال سرگرم کننده و جالب Stickman Soccer 1.6

     دانلود بازی فوتبال اندروید

    بازی فوتبال اندروید

     آیا برای دانلود بازی سرگرم کننده و جالب آماده هستید؟ نظرتان در مورد بازی فوتبال به حالتی بسیار جالب چیست؟ با ما در معرفی Stickman Soccer همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

    تجربه ای سرگرم کننده در سری بازی های فوتبال با گیم پلی جدید و بسیار خاص ، فضای شگفت آور و انیمیشن های جالب ، کنترل هایی ساده و حرکاتی جالب و گاهاً خنده دار ! بازی کاملاً در سبک بازی های ورزشی فوتبال دنبال می شود ، اما تفاوت عمده ی آن در بازیکنان و فضای جالب این بازی خلاصه می شود. بازی های فصلی را در استادیوم هایی شگفت انگیز دنبال کنید ، گویی که در حال کنترل یک بازی در سبک مسابقات خیابانی هستید. شما می توانید در ابتدای بازی تعریف کنید که آیا کنترل کامل بازیکنان را خودتان به دست بگیرید یا تعدادی از حرکات آنان به طور خودکار انجام گیرند. حالت های بازی در ۱۱ مقال ۱۱ و ۴ مقابل ۴ بازیکن خلاصه می شود ، یک فصل کامل برای آغاز رقابتی سخت با سایر تیم ها ، سطوح آسان ، متوسط و سخت ، کنترل های هوشمند و همچنین زمان بندی شده ، ۳۲ تیم مختلف و حالت های دستی و اتوماتیک از مهم ترین ویژگی های این بازی به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی محبوب نابودسازی مورچه ها Ant Smasher

     دانلود بازی رایگان  مورچه ها

    بازی های اندروید رایگان

     ایا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و مهیج نابود سازی مورچه ها مدت ها سرگرم شوید و کورس امتیاز با دوستان خودتان بذارید؟در این مطلب از سایت اندروید شما ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با یکی از پر طرفدارترین بازی های تاریخ آندروید آشنا کنیم !

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    ۶۵ میلیون دانلود از مارکت آندروید برای Ant Smasher یک افتخار بزرگ به حساب می آید ! در این بازی محبوب و پر طرفدار ، بایست مورچه هایی که بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شوند را با انگشتان خود نابود کنید ! یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده برای کودکان ! سرعت خود را در کشتن مورچه ها افزایش دهید ، مهم نیست شخص بازی کننده دختر یا پسر باشد ، رقابت جالبی شکل خواهد گرفت ، مراقب باشید ! تنها مورچه ها نیستند ! نباید زنبورهای عسل را لمس کنید ، این بازی محبوب مناسب برای تمامی افراد ، بدون هیچگونه محدودیت سنی ! امیدواریم از گذران اوقات بیکاری خود با Ant Smasher لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی مسابقات رالی سه بعدی Race The Traffic

    دانلود بازی ماشین ۳ بعدی- Race The Traffic برای اندروید

    بازی رالی

    آیا برای انجام یک بازی مسابقه ی رالی در سبک بازی محبوب Traffic Racer آمادگی دارید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید. بازی محبوب Traffic Racer که چندی پیش جدیدترین نسخه از آن را در این مطلب برایتان به اشتراک گذاشتیم ، با آنکه مدت زمان کوتاهی از عرضه خود را در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت می گذراند ، با استقبال فراوانی از سوی کاربران رو به رو شد ؛ از این رو تعدادی دیگر از اینگونه بازی های با عناوین جدید توسعه داده و در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته اند ، در این مطلب با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از این بازی ها ، البته این بار در نمای ۳ بعدی !

    پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۴ و بالاتر

    بازی جدید Race The Traffic 1.0.5 عنوان یک بازی ماشین جدید در سبک سری بازی های مسابقه ای در حالت ترافیکی است که در آن شما نقش هدایت یک خودروی پر سرعت را در میان تعداد زیادی از اتومبیل ها و کامیون های در حال حرکت دارید ، در بازی سه بعدی زیبای Race The Traffic شما می توانید با انتخاب خودروهای ابتدایی ، دقت ، مهارت و در ادامه مقدار پول خود را افزایش دهید تا بتوانید در مراحل بالاتر ، با خرید خودروهای جدیدتر و پرسرعت تر ، پله به پله امتیازات بیشتری را کسب نمائید. از مهم ترین قابلیت های این بازی میت وان به حالت سه بعدی ، گرافیک خیره کننده ، ۳ حالت مختلف برای انجام بازی رانندگی در روز و شب ، موزیک های هیجان بخش و همچنین تعداد فراوانی از خودروها اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار لایو والپیپر Xperia Z2 با گرافیک hd

    دانلود لایو والپیپر اصلی Xperia Z2 برای اندروید با گرافیک فوق العاده hd

    بهترین نرم افزار های اندروید

    حتما شما هم دوست دارید با دانلود لایو والپیپر بسیار زیبا و گرافیکی محیط اندروید خود را زیبا تر سازید.پیشنهاد ما لایو والپیپر Xperia Z2 با گرافیک hd است!همانگونه که می دانید ، آخرین اسمارت فون عرضه شده از سوی شرکت سونی ، سونی اکپریا زد ۲ نام دارد ؛ آیا دوست دارید با نصب یک نرم افزار ساده ، محیط لاک اسکرین دستگاه های خود را به ظاهر لاک اسکرین این اسمارت فون دوست داشتنی تغییر دهید؟ پس با ما در معرفی Xperia Z2 Live Wallpaper Lock همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

    در واقع Xperia Z2 Live Wallpaper Lock 1.6 نام لایو والپیپر جدیدی است که به همراه لایو والپیپرهای اورجینال Xperia Z2 در دسترس شما قرار می گیرد ، در پس زمینه ظاهر فوق العاده و خیره کننده والپیپرهای زنده ی Xperia Z ، لاک اسکرین این اسمارت فون را با کیفیت HD بر روی تمامی دستگاه های آندرویدی خود اجرا کنید ! انیمیشن هایی که در پس زمینه برایتان نمیاش داده می شوند همانند نسخه اصلی از حالت شناور پشتیبانی دارند و در ادامه قارد هستید از میان ۱۰ صدای پیش فرض ، یکی را به عنوان صدای الی قفل گشایی دستگاهتان انتخاب کنید. این لاک اسکرین می تواند قفل دستگاه شما را به کمک پسورد و یا یک متن خاص بازگشایی کند ؛ لازم به ذکر است که ناتیفیکیشن های جدید پیام ها ، تماس ها ، ایمیل ها و… نیز در این بخش برایتان نمایش داده شده و تمامی آنان به همراه بک گراند های زنده Xperia Z2 محیطی جذاب را در پس زمینه دستگاه هایتان پدید خواهند آورد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار یاهو مسنجر جدید Yahoo! Messenger

    دانلود نرم افزار یاهو مسنجر آخرین ورژن اندروید Yahoo! Messenger

    نرم افزار یاهو مسنجر

    پیش نیاز: آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    تجربه سریعتر، هوشمند تر با یاهو مسنجر قدرتمند – ساخته شده برای آندروید شما:نرم افزار یاهو مسنجر از مشهورترین نرم افزار های کاربردی ساخته شده برای ارتباط بیشتر و بیشتر است که تقریبا همه ی کاربران اینترنت با ان آشنایی دارند.Yahoo! Messenger 1.8.3 اخرین ورژن معرفی شده یاهو مسنجر برای اندروید است که دارای توانایی های بسیار خوبی است که در ادامه به معرفی برخی از این قابلیت ها می پردازیم.هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور رایگان برای تبلت و موبایل های دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

    برخی از ویژگی های Yahoo! Messenger 1.8.3 نسخه اندروید:

    انتشار رسمی یاهو مسنجر به عنوان اپلیکیشن اندروید
    تماس رایگان صوتی و تصویری (نسخه بتا)
    گپ و گفتگو با دوستان فیس بوک
    SMS رایگان بین المللی
    اشتراک گذاری عکس و ویدئو
    گپ و گفتگو با دوستان ویندوز لایو
    چت آنلاین همزمان بین Android و PC

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی فکری لوله کشی با گرافیک HD عالی Plumber

    دانلود بازی در سبک فکری با موضوع لوله کشی

    بازی فکری جدید

    آیا شما هم به سری بازی های فکری علاقمند هستید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید تا با لوله کشی ذهنی اشنا شوید! در این مطلب از سایت  آندرویدشما، قصد داریم ضمن معرفی یک بازی جدید فکری ، ذهن شما را به چالش بکشیم ؛ بازی محبوب ودوست داشتنی لوله کشی که نسخه جدید آن به تازگی برای سیستم عامل آندروید عرض شده است طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

    پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

    Plumber 1.0.9 نام یک بازی کم حجم است که با یک گرافیک HD و محیط بسیار شاد ، شما را ساعت ها به پای خود مشغول می سازد ؛ در این بازی شما وظیفه دارید با به کار بردن تمامی دقت و مهارت از وقوع سیلاب جلوگیری کنید ! نگران نباشید ! شما می توانید با اتصال های صحیح لوله ها و ایجاد یک شبکه کامل و بی عیب و نقص ، از وقوع این حادثه جلوگیری کنید. زمانی که شما ساخت یک لوله را آغاز می کنید ، سطح آب شروع به کم شدن می کند ؛ اما دقت داشته باشید در صورتی که دقت کافی نداشته باشید هر لحظه ممکن است بر سطح آن افزوده شود و در ادامه منجر به وقوع سیلاب گردد. در حالت Arcade شما می توانید تا تعداد نامحدودی از لوله ها را ایجاد کنید و بدین وسیله میزان امتیاز و پاداش های خود را ارتقا دهید. در حالت بازی Challenge ، بیش از ۲۰۰ مرحله آسان ، متوسط و دشوار در پیش رویتان قرار خواهد گرفت که مهارت شما در این حرفه را به چالش خواهد کشاند.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی نابودسازی زامبی ها Zombie Killer

    دانلود بازی کشتن زامبی ها ویژه اندروید – ورژن جدید بازی Zombie Killer

     

    بازی زامبی ها

    آیا شما هم به سری بازی های نابود سازی زامبی ها و موجودات ترسناک علاقمند هستید و می خواهید یکی از بهترین نسخه های بازی های زامبی را برای اندروید دانلود کنید؟ نابود سازی زامبی ها تا پیش از این بدین صورت لذت بخش نبوده است ؛ پس با ما در معرفی Zombie Killer 1.6 همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    Zombie Killer نام یک بازی جدید و زیبا در سبک نابود سازی زامبی هاست ؛ در این بازی سنت همیشگی از بین بردن زامبی های ترسناک در کنار یک گرافیک به روز شده با صحنه هایی جذاب و فوق العاده ترکیب شده و نتیجه ی یک بازی فوق العاده را داده اند ، بازی در سال ۲۰۴۸ آغاز می شود ، در جایی که ویروس T در میان مردم شیوع پیدا کرده و تعداد بسیاری از آنان را به موجوداتی ترسناک تبدیل کرده است. مردم آلوده به این ویروس شده و دولت قدرت مبارزه با آنان را ندارد ؛ در واقع قدم به قدم خیابان ها پر از انسان هایی آلوده به ویروس T می باشد ؛ گویی که در حال تجربه واقعی سریال Walking Dead باشید ! اکنون شما می توانید با در دست گرفتن سلاح هایی پیشرفته ، به کمک انسان ها آمده و ضمن نابود سازی زامبی ها ، سلامت را به خیابان ها و دنیای انسان ها بازگردانید. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به گرافیک بسیار زیبا و فوق العاده ، کیفیت صدا با وضوح مناسب و همچنین امکانات ارتقای سلاح ها و ابزار اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار لایو والپیپر اسمارت فون LG G3 Live Wallpaper

    دانلود والپیپر زنده و جالب اسمارت فون LG جی ۳

    بهترین نرم افزار های اندروید

    اگر لایو والپیپر LG G3 ( عکس های زنده متحرک) دیده باشید حتما از یکی از طرفداران ان خواهید شد.این بار نسخه اندروید این لایو والپیپر را برای اندروید اماده ی دانلود کرده ایم.همانطور که شاهد بودیم ، چندی پیش شرکت LG از گل سرسبد اسمارت فون های خود با نام LG G3 پرده برداری کرد ؛ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، والپیپر زنده اورجینال این دستگاه را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

    هم اکنون می توانید بک گراند جذاب و دوست داشتنی اصلی اسمارت فون LG G3 را با نام G3 Live Wallpaper 1.0.1.zip برای دیوایس های آندرویدی خود دانلود کنید ؛ این بک گراند به صورت زنده با ترکیبی از دود های آبی و صورتی به صورت شناور می باشد ، برای تنظیم این تصویر زنده ، مسیر Home -> Menu -> Wallpapers -> Live Wallpapers را طی کنید. این تصویر پس زمینه ی زنده بر روی جدیدترین دستگاه های آندرویدی از قبیل Samsung Galaxy S4, Nexus 7, HTC One و Sony Xperia Z آزمایش شده و با آنان سازگاری کامل دارد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار ماشین حساب مهندسی RealCalc Plus

    دانلود برنامه ماشین حساب حرفه ای

    نرم افزار های به روز اندروید

    دیگر نیازی به صرف هزینه های بسیار برای خریداری ماشین حساب های گران قیمت نیست ! کافی است این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید.با RealCalc Plus 1.7.4 تمامی قابلیت های یک ماشین حساب حرفه ای را در دستگاه آندرویدی خود خواهید داشت ! با ما در معرفی یکی از حرفه ای ترین اپلیکیشن های ماشین حساب در آندروید مارکت همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

    از مهم ترین ویژگی های این ماشین حساب حرفه ای می توان به امکانات زیر اشاره کرد :

    قابلیت درج اعداد کسری و عملیات تبدیل ، پشتیبانی از جبری های سنتی و عملیات RPN ، پشتیبانی از محاسبات درجه یا دقیقه و یا محاسبات و تبدیل های دوم ، امکان سفارشی سازی واحد های کاربری ، پشتیبانی از ذخایر و یا تاریخچه های محاسباتی ، پشتیبانی از مبناهای دو دویی – هشت هشتی – شانزده شانزدهی ، حالت های محاسبتای برای کاربردهای عملی و مهندسی ، گروه بندی رقمی با قابلیت تنظیم محل اعشار

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار صفحه کلید Android L Keyboard

    دانلود کیبورد اصلی آندروید L

    برنامه های مفید اندروید

    با دانلود این نرم افزار می توانید زودتر از همه به اندروید L سفر کنید و از اولین کسانی باشید که با صفحه کلید ان کار می کنند.همانطور که می دانید ، نسخه آینده سیستم عامل آندروید شرکت گوگل ، Android L نام گذاری شده است ، اکنون با انتشار نگارش پیش نمایش برنامه نویسان ، صفحه کلید این نسخه برای نسخه های قدیمی تر Android عرضه گردیده است ، با ما در معرفی این نرم افزار همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

    این نرم افزار نسخه ای رایگان از کیبورد Android L است که فاقد هرگونه تبلیغ است ؛ شما می توانید بدون نیاز به روت کردن دستگاه ، از این صفحه کلید به عنوان صفحه کلید پیش فرض دستگاه های خود استفاده کنید. برای نمایش شکلک ها ، تنها کافیست دکمه Enter را انتخاب و نگه دارید. جهت انجام عمل سینک دیکشنری داخلی ، لازم است که Android L Keyboard به شبکه اینترنت دسترسی داشته باشد ؛ در صورتی که از ظاهر خسته کننده و یکنواخت کیبورد دستگاه های آندرویدی خود خسته شده اید ، پیشنهاد می کنیم کیبورد اصلی سیستم عامل آندروید ال را از دست ندهید ، به واسطه این کبورد می توانید شیوه ی نگارشی خود را در هنگام استفاده از اپلیکیشن های مختلف تغییر دهید. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar!