دانلود Grand Theft Auto III v1.1

دانلود Grand Theft Auto III v1.1

ادامه مطلب " دانلود Grand Theft Auto III v1.1 " را بخوانید

بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0

بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0

ادامه مطلب " بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

kartsharzh
تبلیغات
تبلیغات
درباره ما



دانلود برنامه و بازی اندروید
matinmoeini


لینک دوستان
آخرین پست ها
آمار
  • افراد آنلاین :
نویسندگان
  • mahyar
  • کدهای اختصاصی

      نام :
      وب :
      پیام :
      2+2=:
      (Refresh)


      از اندروید شما در گوگل حمایت کنید


      کدهای اختصاصی
    پشتیبانی
    • بزرگترین پایگاه اندروید: اندرویدها

    دانلود نرم افزار فشرده سازی اندروید RAR for Android 5.10

    RAR for Android بهترین جایگزین نرم افزار WinRAR

    RAR for Android 5.10.build22

    از عدم پشتیبانی اندروید از فرمت rar ناراحت هستید؟با دانلود نرم افزار RAR for Android 5.10 مشکل شما حل شده است!بیشتر ما با کاربردهای نرم افزار های فشرده سازی آشنایی داریم، این نرم افزار ها فایل های مورد نظر ما را تا جایی که امکان دارد، فشرده می کنند. فشرده سازی دو حسن بزرگ دارد اول اینکه حجم فایل های کاهش می یابند و جابه جایی آن ها ساده می شود دوم اینکه تمام فایل های ما را به شکل یک فایل واحد در می آورند، و این کار بخصوص در گوشی های موبایل اندرویدی که امکان انتقال چندین فایل را بصورت همزان ندارند بسیار مفید و کاربردی می باشد و تنها لازم است شما تمام فایل های مورد نظر خود را فشرده و یکجا ارسال کنید. نرم افزار RAR for Android جایگزین نرم افزار WinRAR در ویندوز است و تمام قابیلت ها و توانیی های آن را نیز دارا می باشد. با استفاده از این نرم افزار ساده می توانید به سادگی هرچه تمام تر، هر فایلی را که دوست دارید انتخاب و سپس فشرده کنید.

    پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

    نصب نرم افزار RAR for Android برای یک موبایل ضروری می باشد زیرا بیشتر فایل هایی که از اینترنت دریافت می کنید با نرم افزار های مختلف فشرده شده اند و تا زمانی که از حالت فشرده خارج نشوند قابل استفاده نیستند. این نرم افزار قابلیت بازگشایی فرمت های Zip, RAR, GZ, 7Z, TAR, iso, XZ, ARJ را دارا می باشد به همین دلیل می توان گفت که تقریبا تمامی پسوندهای فایل های فشرده را پشتیبانی می کند. حجم این نرم افزار بسیار پایین است و همین موضوع باعث می شود که این نرم افزار سرعت کار گوشی موبایل شما را کاهش ندهد به علاوه توانایی قرار دادن رمز برروی فایل های فشرده، ساخت آرشیو، Repair فایل های آسیب دیده و … را دارا می باشد و این ویژگی ها RAR for Android را به بهترین گزینه برای ساخت و یا بازکردن فایل های زیپ شده تبدیل می کند. این نرم افزار تنها در بازکردن فایل های فشرده کاربردی نیست چون می تواند فایل های مختلف را با فرمت های متنوعی برای شما به حالت فشرده دراورد و چون در این کار از تمام قدرت پردازنده استفاده می کند، سرعت کارش بسیار بالاست.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی کودکانه خانه آبنباتی اندروید Candy’s Home 1.0

    دانلود بازی کودکانه جدید برای اندروید

    دانلود بازی کودکانه خانه آبنباتی اندروید

    اگر شما هم از طرفداران و دوست داران بازی های کودکانه هستید ما به شما دانلود بازی Candy’s Home 1.0 را پیشنهاد می کنیم. در بازی خانه آبنباتی شما مدیریت و کنترل یک خانه بزرگ آبنباتی را برعهده خواهید گرفت که البته هدایت تمام کار ها با هم یک سختی خاص را به بازی افزوده است. شما باید خانه را مرتب کنید، غذا تهیه کنید، هر وسایل را در مکان مناسبش قرار دهید، به باغ رسیدگی کنید، خانه را تمیز کنید و خیلی دیگر از کار ها که باید در هر خانه ای انجام داد. بازی Candy’s Home دارای شخصیت های متفاوت و متنوعی می باشد از جمله دختر کوچولو و حتی نقش های وحشتناکی مثل زامبی یا دیو، به هرحال این شخصیت های متنوع یک حس و حال جدید را به بازی بخشیده است.

    پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار اینستاگرام اندروید برای مدیریت دنبال کننده ها

    دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزاراینستاگرام  نسخه حرفه ای برای اندروید

    دانلود نرم افزار اینستاگرام اندروید مدیریت دنبال کننده ها

    در خدمت شما کاربران و دوست داران شبکه به اشتراک گذاری بزرگ اینستاگرام هستیم با معرفی و دانلود نرم افزار اینستاگرام اندروید برای آن دسته از افرادی که قصد دارند مدیریت همه جانبه را بر روی دنبال کننده های اینستاگرامی خود در اندروید داشته باشند ؛ همانطور که در عنوان نرم افزار مشاهده می کنید در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نسخه پولی و در واقع نسخه حرفه ای و بدون محدودیت نرم افزار InstaFollow را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم که در ادامه به توضیحات تکمیلی مربوط به این نرم افزار می پردازیم.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

    شبکه اینستاگرام ، به عنوان بزرگ ترین شبکه به اشتراک گذاری تصویر در فضای مجازی ، کاربران بسیار زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است ، به گونه ای که کمبود یک نرم افزار مدیریتی همه جانبه برای کاربران ثابت این شبکه احساس می شود. ۴٫۱٫۲ Instagram Follower Tracker Pro به عنوان یک مدیریت کننده ی حرفه ای دنبال کنندگان شبکه اجتماعی اینستاگرام قادر است امکاناتی کاربردی و لذت بخش را برای شما دوست داران این شبکه فراهم سازد. این نرم افزار قادر است اطلاعات زیر را پس از نصب در اختیار شما قرار دهد :

    نمایش تعداد دنبال کنندگان جدید پروفایل ، نمایش تعداد افرادی که شما را Unfollow کرده اند ، تعداد افرادی که شما را Follow Back نکرده اند ، تعداد افرادی که شما آنان را Follow Back نکرده اید.

    نیاز به سایر نرم افزار سایر شبکه های اجتماعی دارید؟از پست مربوط به نرم افزار گوگل پلاس می توانید استفاده کنید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار اخبار فارسی در اندروید با نام خبرگردی

    دانلود نرم افزار اندروید خبرگردی فارسی – Khabargardi 3.0.78

    دانلود نرم افزار اخبار فارسی اندروید

    دوست داری جدید خبر ها را در موبایل یا تبلت اندرویدی داشته باشی؟با شما هستیم با دانلود نرم افزار اخبار فارسی برای اندروید تا همیشه جدیدترین اخبار را داشته باشید.در گذشته ای نه چندان دور ، برای اطلاع از جدیدترین اخبار روز می بایست به مطالعه روزنامه ها ، مجلات ، تماشای تلویزیون و … روی می آوردیم ، اما پیشرفت تکنولوژی در اثر گذر زمان تغییرات گسترده ای را در این زمینه نیز پدید آورده است ؛ دیگر برای اطلاع از آخرین خبرهای روز ایران و جهان نیازی نیست برای خرید روزنامه به کیوسک های روزنامه فروشی مراجعه کنید ، یا ساده تر از آن دیگر حتی نیازی به تماشای تلویزیون و شبکه های خبری نیست ! ساده ترین روش جهت اطلاع از آخرین اخبار به زبان فارسی ، اکنون در دستان شماست ! از این پس می توانید به کمک اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود ، جدیدترین اخبار را در موضوعات دسته بندی شده ای خاص مطالعه کنید. با ما همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    اپلیکیشن جدید خبرگردی ، نام نرم افزاری است که به شکلی هوشمند جدیدترین اخبار را از سایت های خبری معتبر دریافت و آنان را در دسته بندی هایی مرتب می نماید ، بنابراین شما تنهابا یک ارتباطات اینترنتی ساده و نه چندان پر سرعت هم می توانید در هر لحظه از جدیدترین اخبار به همراه تصاویر مرتبط با آنان مطلع شوید. نرم افزار خبرگردی قادر است اخبار جدید را به شکل خودکار در طبقهبندی های مرتبط نگهداری کند و همچنین مهم ترین و پربازدیدترین اخبار را نیز برایتان به نمایش بگذارد. این نرم افزار زمان و تاریخ دقیق انتشار خبر را بر مبنای تقویم هجری شمسی ثبت می نماید تا به شکل دقیق از زمان انتشار خبر و وقایع مهم با خبر شوید ؛ از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت جستوجو بر اساس کلمات کلیدی ، امکان نمایش خبرها از یک منبع خاص ، نمایش تصویر در متن خبر و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه از نرم افزار خبرگردی را متناسب با دستگاه های آندرویدیتان از ادامه مطلب وب سایت اندروید شما دانلود کنید.

    نرم افزار های فارسی بیشتری نیاز داری؟صفحه ی اختصاصی نرم افزار های فارسی اندروید را در سایت نیوفور

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار همراه بانک مسکن برای اندروید جدید

    دانلود همراه بانک مسکن اندروید

    دانلود همراه بانک مسکن برای اندروید

    این نسخه از نرم افزار همراه بانک مسکن که اماده ی دانلود کرده ایم جدید ترین نسخه ارائه شده از این برنامه همراه بانک برای اندروید است.همانطورکه می دانید امور بانکی با سرعت به سمت الکترونیکی شدن پیش می روند و این روند رشد سریع نتیجه ای جز آسان شدن و سریع شدن روند انجام کارهای بانکی نبوده است. نرم افزار های همراه بانک بخشی از این پیشرفت است که این امکان را به کاربران خود می دهند تا بتوانند امور بانکی را براحتی انجام دهند. بانک مسکن نیز که یکی از بزرگ ترین و در عین حال معتبرترین بانک های ایران است نیز در این راستا نرم افزار همراه بانک مسکن را بصورت رسمی به مشتریان خود معرفی کرده است. با استفاده از نرم افزار همراه بانک مسکن شما می توانید یک کنترل و دسترسی همه جانبه به حساب بانکی خود داشته باشید. ابتدا این نرم افزار را دانلود و سپس نصب کنید آنگاه با وارد کردن طلاعات لازم از جمله نام کاربری و رمز عبور می توانید وارد نرم افزار شوید.

    پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

    اما موضوعی که باعث می شود تا این نرم افزار بتواند توجه خیلی از افراد و مشتریان بانک مسکن را به خود جلب کند، آسانی کار با آن، تنوع در خدمات و همچنین امنیت بسیار بالا می باشد. با استفاده از نرم افزار همراه بانک مسکن می توانید از خدماتی نظیر اطلاع از ۳ گردش آخر حساب، پرداخت تمامی قبض ها، انتقال وجه از حسابی به حساب دیگر، دریافت مانده حساب، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید کارت شارژ تمامی اپراتور ها، ارسال گذارش عملکرد برای شما، مسدود نمودن کارت بانک مسکن و همچنین آموزش استفاده از بخش های مختلف نرم افزار برخوردار باشید. همانطورکه می دانید برخی از هکرها با ساخت نرم افزار های مشابه و جعلی سعی در دزیدن اطلاعات بانی کاربران هستند اما شما با اطمینان می توانید این نرم افزار را دریافت و استفاده کنید زیرا این نرم افزار بصورت رسمی توسط بانک مسکن منتشر شده است و امنیت اطلاعات مهم بانکی کاربران خود را نیز تضمین کرده اند. نکته ای دیگر که باید به آن توجه داشت این است که برای استفاده از این نرم افزار باید رمز اینترنتی یا رمز دوم کارت خود را فعال کرده باشید. اگر در استفاده از این نرم افزار با مشکل خاصی روبرو شدید بهتر است به یکی از شعبه های بانک مسکن مراجعه کنید.

    به سایر همراه بانک ها نیاز دارید؟پیشنهاد ما بازدید از صفحه ی اختصاصی همراه بانک های اندروید است. پست های داغ:همراه بانک ملتهمراه بانک ملی برای اندروید

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی بن ۱۰ نسخه جدید – Ben 10 Cavern Run 1.1.4

    تجربه واقعی کارتون بن ۱۰ با دانلود بازی Ben 10 Cavern Run

    بازی بن 10 برای اندروید

    از تماشای کارتون های بن ۱۰  لذت می برید؟ دوست دارید حالا شما شخصیت او را در دست بگیرید و به جنگ با دشمنان خود بروید؟ بازی Ben 10 Cavern Run این امکان را به شما می دهد. در نسخه از بازی بن ۱۰ که دویدن در غار نام گرفته است، بیشتر داستان بازی در غار هایی انجام می شود که در بخش های مختلف آن راه های گریزی برای شما تهیه شده است. داستان بازی از آن جا آغاز می شود که دکتر انیمو از زندانی که در آن بود فرار کرده است و حالا در حال گسترش ارتشی قدرتمند برای نابودی شماست. در این ارتش موجودات زیادی وجود دارند از جمله مورچه های غول آُسا که هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند اما همگی یک هدف نادرند و آن هم فقط و فقط نابودی شماست. در این نسخه از بازی بن ۱۰ مثل سایر نسخه ها شما می توانید شخصیت بن ۱۰ را تغییر دهید تا بازی را راحت تر به پایان برسانید اما برای انجام این کار شما باید قدرت UPS خود را تاجایی که می توانید افزایش دهید.

    پیش نیاز: ۲٫۰ و بالاتر

    این بازی بصورت ۲ بعدی ساخته شده است و گرافیک نسبتا ساده ای دارد و همین موضوع باعث شده است تا این بازی با دارا بودن بیش از ۳۰ محیط مختلف و ۳ فصل متنوع، حجم بسیار پایینی داشته باشد. شما باید برای هدایت بن ۱۰ راه هایی را برای او با کشیدن انگشتتان برروی صفحه نمایش در سراسر مسیر حرکت ایجاد کنید. در بین مسیر لوله ها و درب هایی وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای فرار سریع تر استفاده کنید. تمام توانایی هایی که بن ۱۰ در انیمیشن خود داراست در این نسخه از بازی Ben 10 نیز با او همراه هستند و همین موضوع عامل جذاب تر شدن بازی شده است. حتما لازم نیست که خطوط را بصورت مستقیم رسم کنید تا بن تن فقط به شکل مستقیم حرکت کند، شما می توانید با رسم خط ها مورب و مایل در برخی از موارد راه خود را کوتاه تر کنید چون یکی از مهمترین عوامل موثر در پیروزی زمان است.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی حکم ایرانی برای اندروید Hokm 1.3.3

    دانلود بازی حکم ایرانی برای اندروید

    بازی حکم برای اندروید

    از علاقه مندان به بازی های کارتی هستید؟  ما به شما دانلود بازی حکم ایرانی را برای اندروید با نام  Hokm 1.3.3 به صورت رایگان را پیشنهاد می کنیم. همانطور که شما هم اطلاع دارید بازی حکم یکی از محبوب ترین بازی هایی است که می توان با کارت های بازی انجام داد. در این بازی چهار نفر، به دو گروه دو نفره تقسیم می شوند و افراد هر گروه در مقابل یکدیگر قرار می گیرند آنگاه گروهی برنده می شود که بتوانید در هفت دست بازی را پیروز شود. بازی حکم قواعد و قوانین خاصی دارد از جمله اینکه در ابتدای بازی باید حاکم مشخص شود و برای اینکار به هر فرد یک کارت داده می شود و اولین کسی که یک کارت “تک” دریافت کند به عنوان حاکم شناخته می شود اما در دور های بعدی بازی گروهی که پیروز شده اند حکم خواهند کرد، حام باید با دریافت اولین دسته از کارت ها حکم را مشخص کند، به ترتیب “تک”، “شاه”، “بی بی”، “سرباز” از کارت های دیگر سر هستند و بعد از آن ها به ترتیب ۹ تا ۲ قرار دارند، در تمام بازی کارت های حکم از سایر کارت ها امتیاز بیشتری دارند و اگر هم دو کارت حکم رو شوند گروهی پیروز است که ارزش حکم آن بیشتر از طرف مقابل باشد.امیدواریم این آموزش بازی حکم ایرانی کمکتان کرده باشد.

    پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

    بازی Hokm نیز دقیقا مطابق با قوانین و قواعد اصلی بازی حکم ساخته شده است به گونه ای که حتی پخش کردن ۵۲ کارت بازی نیز مشابه واقعیت ساخته شده است. از سایر ویژگی ها این بازی جذاب و محبوب می توان به رایگان بودن، کم حجم بودن، گرافیک مناسب، نیاز نداشتن به اینترنت و … اشاره کرد. در این بازی کارت های شما در پایین صفحه گوشی موبایل، نمایش داده خواهند شد و برای انداختن هر کارت باید آن را با انگشت خود لمس کرده و به سمت وسط صفحه نمایش کشید. بازی حکم توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی شده است به همین دلیل نام های کارکترهای بازی ایرانی هستند همچنین پس زمینه محیط بازی نیز یک فرش ایرانی است.

    عاشق بازی های کارتی مثل بازی حکم برای اندروید هستید؟حتما از صفحه ی اختصاصی بازی های کارتی اندروید دیدن کنید.پیشنهاد ویژه نیوفور اندروید:بازی پوکر برای اندروید

    Get our toolbar! 

    Moy 2 v1.8 بازی تربیت حیوان خانگی موی آندروید + تریلر

    pic

    Moy 2 v1.8 بازی تربیت حیوان خانگی موی آندروید + تریلرReviewed by omid on Jul 10Rating: 4.3Moy 2 بازی تربیت حیوان خانگی موی آندرویدMoy 2 یک بازی جالب تربیت حیوان خانگی موی برای آندروید است که بیش از 12 میلیون دانلود داشته و شما در این بازی می توانید تجربه داشتن حیوان

    Moy 2 یک بازی جالب تربیت حیوان خانگی موی برای آندروید است که بیش از 12 میلیون دانلود داشته و شما در این بازی می توانید تجربه داشتن حیوان خانگی را از نزدیک لمس کنید.به Moy غذا بدهید لباسش را به سلیقه خودتان عوض کنید و با وی به بازی و سرگرمی بپردازید.شما با Moy دوست هستید و با اوهم  در یک خانه زندگی میکنید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار آنتی ویروس آواست Avast Mobile Security

    دانلود نرم افزار ضد ویروس آواست اندروید

    آنتی ویروس برای اندروید

    از ویروس ها می ترسید؟ترس نداره!کافی است آنتی ویروس آواست را برای اندروید دانلود کنید تا دربرابر قوی ترین ویروس ها هم ایمین باشید!یکی از مهم ترین ابزارهای ضروری برای آن دسته از افرادی که با دستگاه های آندرویدی خود به گشت و گذار در صفحات اینترنت می پردازند ، یک آنتی ویروس قوی و به روز شده می باشد ، همانطور که احتمالاً می دانید ، درصد بسیاری از ویروس های تولید شده برای دستگاه های قابل حمل سیستم عامل آندرویدی را نشانه روی کرده اند ، بنابراین در این مطلب از سایت اندروید شما ، تصمیم گرفته ایم شما کاربران عزیز را با یکی از قدرتمندترین آنان آشنا کنیم.پیشنهاد دیگر ما انتی ویروس نود ۳۲ نسخه اندروید است.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    به کمک Avast Mobile Security & Antivirus Premium v3.0.7701 ، دیگر مورد حملات فیشینگ قرار نخواهید گرفت ! همچنین از این پس دیگر شاهد ورود ابزارهای مخرب و همچنین تروجان ها به دستگاه های آندرویدی نخواهید بود ! به کمک هردو ابزار قدرتند شرکت آواست یعنی ضد ویروس و ضد سرقت ، دیگر نگران دزدی اطلاعات خود نباشید ، زیرا به کمک Anti-Theft Protection می توانید داده های خود را به امن ترین شکل نگهداری کنید ؛ از مهم ترین ابزارهای امنیتی آنتی ویروس آواست می توان به مواردی نظیر : اسکنر ، پاک سازی ویروس ، پاک سازی و محافظت کننده ، مانیتور شبکه ، مدیریت اپلیکیشن ها ، قفل کردن اپلیکیشن ها ، دیواره ی آتش در دستگاه های روت شده و… اشاره کرد. این نرم افزار قادر است حملاتی را که به دلیل ضعف های شبکه و یا سیستم عامل در بخش WiFi رخ می دهند را شناسایی کند و امنیت شما را در هنگام ارتباط با آنان تضمین نماید. به کمک ویژگی مبتنی بر وب پیدا کردن دستگاه های گم شده ، می توانید دستگاه های گم شده خود را به سادگی از طریق شبکه اینترنت ردیابی کنید. از دیگر قابلیت هیا مهم این نرم افزارمی توانید به اشکن سازی تمامی اطلاعات و یا قفل کردن دستگاه از راه دور اشاره کرد.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی شبیه سازی گربه آپارتمان Cat Simulator

    دانلود بازی شبیه سازی گربه دوست داشتنی

    بازی گربه

    با دانلود یک بازی متفاوت برای اندروید موافق هستید؟با این بازی شبیه ساز می توانید با زندگی گوبه اپارتمان نشین اشنا شوید.در خدمت شما کاربران وب سایت اندروید شما هستید با یک بازی زیبا و دوست داشتنی در سبک بازی های شبیه سازی شده ! بازی Cat Simulator عنوان تنها بازی شبیه سازی زندگی گربه است که در فروشگاه مارکت آندروید وجود دارد ، شما در این بازی بسیار جالب در نقش یک گربه در یک آپارتمان بزرگ بازی می کنید که قادر است در جای جای این محل قدم بزند و تمامی اشیائی که دیده می شوند را خراب و یا نابود کند !

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

    این گربه ی بازیگوش بازی Cat Simulator v1.0.3 ، می تواند با حرکات خود به وسایل خانه آسیب برساند ، شما در نقش کنترل این حیوان بازیگوش ، باید بازیگوشی های او را از دید صاحب خانه پنهان کنید ؛ مراقب باشید ! زیرا خراب کاری های این گربه می تواند با داد و فریادهای صاحب خانه مواجه گردد ! از مهم ترین نقاط مثبت این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    گرافیک سه بعدی و بسیار طبیعی ، کنترل ساده حرکات ، صداهایی طبیعی با افکت های دوست داشتنی و همچنین آپارتمانی بزرگ و مناسب برای بازیگوشی ها

    Get our toolbar!