دانلود Grand Theft Auto III v1.1

دانلود Grand Theft Auto III v1.1

ادامه مطلب " دانلود Grand Theft Auto III v1.1 " را بخوانید

بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0

بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0

ادامه مطلب " بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

kartsharzh
تبلیغات
تبلیغات
درباره ما



دانلود برنامه و بازی اندروید
matinmoeini


لینک دوستان
آخرین پست ها
آمار
  • افراد آنلاین :
نویسندگان
  • mahyar
  • کدهای اختصاصی

      نام :
      وب :
      پیام :
      2+2=:
      (Refresh)


      از اندروید شما در گوگل حمایت کنید


      کدهای اختصاصی
    پشتیبانی
    • بزرگترین پایگاه اندروید: اندرویدها

    دانلود بازی عصر یخبندان Ice Age Village

     دانلود بازی جدید عصر یخبندان

    بازی عصر یخبندان

    پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

    آیا دوست دارید که با یک بازی بسیار زیبا در اندروید خود سرگرمی واقعی را تجربه کنید؟پیشنهاد ما به شما دانلود بازی عصر یخبندان است.
    Ice Age Village شاید تا به حال انیمیشن عصر یخبندان را دیده باشید . انیمیشنی که به عنوان بهترین ها برگزیده شده است و از طرفداران زیادی برخوردار میباشد ما در این پست بازی آن را برای سیستم عامل اندروید آمادده کرده ایم.
    در این نسخه از بازی تغییراتی مثبتی از قبیل اضافه شدن زیستگاه های جدید صورت گرفته که لذت بازی را دو چندان کرده است.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار اندروید ویرایش حرفه ای تصاویر سلفی Facetune

    دانلود نرم افزار اندروید ویرایش حرفه ای تصاویر سلفی

    سلفی ها تصاویری دوست داشتنی و محبوب هستند که این روزها کاربران شبکه های اجتماعی ، بسیاری از اینگونه تصاویر را در پروفایل های شخصی خود قرار می دهند ، تصاویر سلفی هرچند بسیار ساده نشان می دهند ، باید توجه داشت که ثبت یک تصویر سلفی حرفه ای نیازمند دقت به تعدادی از نکات مهم و به کار بردن مهارت و تجربه می باشد. با شما هستیم در معرفی نرم افزار جدید Facetune برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! گاهی اوقات با رعایت تمامی نکات و همچنین صرف دقت و زمان بسیار برای تهیه یک تصویر فعلی باز هم نتیجه دلخواه حاصل نمی شود ؛ برای مثال ممکن است نگاه شما به سمتی باشد که تصویر نهایی را چندان خوشایند نکند ؛ یا همچنین ممکن است لبخند شما متناسب با چیزی که در ذهن داشته اید از آب در نیامده باشد ؛ اینجاست که نرم افزار فوق العاده Facetune کاربرد خود را نشان می دهد.این جاست که با دانلود این نرم افزار برای اندروید می توانید این مشکل را حل کنید!

    دانلود نرم افزار اندروید ویرایش حرفه ای تصاویر سلفی Facetune

    پیش نیاز : آندروید ۴٫۱ و بالاتر

    اکنون می توانید مجدداً با انگشتان خود ، تصاویر را مطابق با میل خود ویرایش کنید ، همین حالا اپلیکیشن Facetune 1.0.4 را دانلود کرده و تصاویر رویایی خود را همانند عکس های رو مجله رویایی کنید ! تمامی تصاویر می توانند مجددآً مورد بررسی قرار گیرند و در صورت نیاز اصلاح گردند ، در گذشته برای انجام اینگونه اصلاح ها برای چاپ در روزنامه ها و مجلات از نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ استفاده میشد ، اما اکنون Facetune قصد دارد این عمل را در سریع ترین زمان و به ساده ترین شکل برایتان انجام دهد. طرز کار با نرم افزار Facetune بسیار ساده بوده و ابزارهایی بسیار قدرتمند در اختیار شما قرار دارند تا بتوانید تصاویر سلفی خود را دوباره لمس کنید و آنان را به بهترین نتیجه ممکن تبدیل کنید. از این پس می توانید مطمئن باشید تمامی تصاویر Portrait که از خود تهیه می کنید ، بهترین نوع ممکن هستند ! شما می توانید این تصاویر فوق العاده را به عنوان عکس های پروفایل شبکه های اجتماعی استفاده کرده و یا آنان را در صفحات مختلف به اشتراک بگذارید. Facetune به شما کمک می کند همانند یک ستاره ی سینمایی خود را نشان دهید ، حتی اگر تصاویر شما با دوربین ساده ی یک دستگاه موبایل ثبت شده باشند ! به طور کلی به کمک این نرم افزار قادر هستید تک تک عناصر موجود در تصاویر را با نوک انگشتان خود دچار تغییر و تحولاتی دلخواه و زیبا کنید ؛ برای مثال قادر هستید لبخند ، دندان ها ، پوست ، رنگ چشم و… را متناسب با سلیقه خود تغییر دهید. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار رسمی ایرانسل برای اندروید | MyIrancel

    دانلود نرم افزار رسمی ایرانسل برای اندروید

    شرکت ایرانسل یکی از شرکت هایی بود که گام های موثری در پیشرفت و همچنین معرفی خدمات بیشتر برای کابران سیم کارت های اعتباری برداشت و همین موضوع باعث شد تا شرکت سیم کارت های این شرکت که زیر مجموعه یک شرکت بین المللی به نام MTN است به یکی از بهترین ها تبدیل شوند. این شرکت خدمات گسترده ای را برای کابران خود در نظر گرفته است که هرکدام از آن ها در زمان خاص و همچنین با دستورالعمل خاصی برای همگان معرفی می شوند، اما موضوع مهم این است که اطلاع از تمامی این طرح ها و خدمات بسیار دشوار است. حالا شرکت ایرانسل برای رفع این مشکل و همچنین کمک به کابران خود برای ارتباط کامل تر و صحیح تر با شرکت ایرانسل تصمیم به انتشار نرم افزار ایرانسل من یا MyIrancell کرده است.این نرم افزار را از سایت نیوفوراندروید برای تبلت یا گوشی اندروید خودان دانلود کنید تا استفاده از خدمات ایرانسل برای شما اسان تر شود.

    دانلود نرم افزار رسمی ایرانسل برای اندروید | MyIrancellپیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

    نرم افزار MyIrancell توانایی های زیادی دارد از برجسته ترین آن ها می توان به خرید کارت شارژ های مختلف، کنترل مصرف شارژ، دریافت صورت حساب، فعال سازی یا غیر فعال سازی طرح های افزایشی متنوع، تغییر در طرح های فعال شده سیم کارت شما و … اشاره کرد. ویژگی مهم دیگر این نرم افزار این است که با استفاده از آن می توانید علاوه بر کنترل سیم کارت ها، حساب وایمکس خود را نیز کنترل و یا شارژ کنید. این نسخه از نرم افزار MyIrancell بطور کامل و بدون هیچگونه تغییر و یا دستکاری از شرکت ایرانسل دریافت شده و دراختیار شما قرار داده شده است به همین دلیل می توانید با اطمینان کامل از امنیت آن، از خدمات ایرانسل من استفاده کنید. این نرم افزار بصورت کاملا رایگان منتشر شده است و بصورت مستقیم به سرور های شرکت IranCell متصل است و این یعنی سرعت فوق العاده بالا و همچنین دارا بودن کیفیت بینظیر و همچنین قابل پیگیری بودن تمام عملیات های انجام شده در این نرم افزار. در انتها دانستن چند نکته ضروری است اول اینکه برای استفاده از خدمات این نرم افزار باید رمز عبور کنترل حساب کاربری یا همان e-Care را از همین نرم افزار دریافت کنید و دوم اینکه ممکن است میان انجام عملیات های انجام شده تا اعمال آن ها مدت کوتاهی وقفه زمانی ایجاد شود.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار انتقال اپلیکیشن ها به مموری کارت اندروی د Mounts2SD

    با شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی هستیم در معرفی اپلیکیشن حرفه ای و قدرتمند Mounts2SD ! دستگاه های اندروید امروزی ، اکثراً دارای حافظه های داخلی بالا جهت نصب انوع اپلیکیشن ها هستند و به گونه ای می توان گفت اسکریپتی مشابه با Mounts2SD را در خود دارند. Mounts2SD نام اپلیکیشنی قدرتمند و حرفه ای جهت انتقال اپلیکیشن ها به مموری کارت است ؛ آیا شما هم صاحب یک دستگاه آندروید با حافظه داخلی اندک هستید؟ آیا نسخه آندروید شما امکان انتقال اپلیکیشن ها به مموری کارت را نمی دهد؟ راه حل این مشکل در این مطلب معرفی می گردد ،این ورژن جدیدترین نسخه ازائه شد از این برنامه تا تاریخ انتشار پست است. با دانلود این نرم افزار ما همراه باشید.

    نرم افزار مموری کارت اندروید

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

    Mounts2SD نام یک اسکریپت معروف آندرویدی است که به کاربران این اجازه را می دهد که محدودیت نصب نرم افزار در حافظه داخلی را از بین برده و آنان را در پارتیشن دوم مموری کارت های خود منتقل نمایند ، پارتیشن دوم دیوایس های آندروید که با SD-Ext شناخته می شود ، این قابلیت را به کمک Mounts2SD در اختیارتان قرار می دهد که بتوانید اپلیکیشن های خود را به همراه محتوای حجیم آنان به مموری کارت منتقل کنید. علاوه بر امکانات مدیریتی قدرتمند بر اسکریپت انتقال محتویات اپلیکیشن ها به مموری کارت ، نرم افزار Mounts2SD قابلیت های کاربردی دیگری را نیز در خود دارد که در ادامه به معرفی آنان پرداخته ایم.

    نکته : پیش نیاز این نرم افزار روت بودن دستگاه و نصب بودن کاستوم ریکاوری است ؛ دستگاه شما بایست از Init.d پشتیبانی کرده و پارتیشن دوم مموری کارت Ext2 ، Ext3 و یا Ext4 ایجاد شده باشد. لازم به ذکر است که در صورتی که با این اصطلاحات آشنایی ندارید به هیچ وجه دستگاه خود را به خطر نیندازید ، تیم نیو فور آندروید هیچگونه مسئولیتی را در قبال مشکلات احتمالی بر اساس بی دقتی کاربران بر عهده ندارد. قبل از آغاز کار حتماً از اطلاعات و همچنین رام فعلی

    خود از منوری ریکاوری ، یک نسخه بک آپ تهیه کنید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی گلف برای اندروید King of the Course Golf 1.3.2

    دانلود بازی گلف برای اندروید

    آیا شما هم از دوست داران بازی های ورزشی هستید، آیا علاقه مند هستید که اوقات فراغت خود را با استفاده از یک بازی هیجان انگیز پرکنید.با دانلود این بازی گلف می توانید مدت ها در اندروید سرگرم شوید و از بازی King of the Course Golf لذت برید. در این صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی King of the Course Golf 1.3.2 را دانلود کرده و بر روی تلفن همراه اندرویدی خود نصب کنید و از بازی گلف با کیفیتی بسیار بالا و گرافیکی کاملا سه بعدی لذت ببرید. در این بازی شما به یک گلف باز حرفه ای تبدیل خواهید شد که باید به بهترین زمین های گلف دنیا بروید و در آن جا به رقابت با دیگر گلف بازان حرفه ای بروید و آن ها را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید و همچنین در مسابقاتی که برای شما تدارک دیده خواهد شد نفر اول بشوید.

    King of the Course Golf 3

    پیش نیاز: اندروید ۲،۳،۳ و بالاتر

    در بازی زیبای King of the Course Golf 1.3.2 شما باید در نقش یک گلف باز حرفه ای ظاهر بشوید و با استفاده از چوب های گلف خود با دگیر حریفان به رقابت بپردازید. اگر فکر می کنید که گلف یک بازی خسته کننده بوده و فقط مخصوص افراد با حوصله می باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از این بازی استفاده کرده مطمعا باشید که با این بازی نظر شما در رابطه با ورزش گلف کاملا تغییر خواهد کرد. در این بازی شما باید با رعایت تمامی قوانین مربوط به بازی گلف در مراحل بازی پیشرفت کرده و آن ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریدشما همچنین باید به تور بزرگ گلف PGA TOUR بروید و در آن جا با دیگران به رقابت بپردازید. این بازی دارای بیش از ۳۰۰ مرحله مختلف می باشد که در هر یک از آن ها شما باید با چالش های گوناگونی روبرو بشوید. شرکت الکترو آرتز که یکی از بزرگنرین شرکت های بازی ساز دنیا می باشد برای اینکه جذابیت این بازی را چندین برابر افزایش بدهد از اساتید این رشته مانند Ian Poulter ،Keegan Bradley و Bubba Watson استفاده کرده است تا با کمک آن ها بتواند ترفند های این رشته ورزشی را در بازی King of the Course Golf بکار ببرد.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی تام سخنگو نسخه به روز! My Talking Tom 1.8 اندروید

    دانلود بازی تام سخنگو

    احتمالا تا به حال بارها نام بازی My Talking Tom یا همان تام سخنگو را شنیده و یا آن را انجام داده اید.این بار به روز ترین نسخه این بازی را برای اندروید دانلود کنید. امروز نیز ما برای شما یکی دیگر از نسخه های این بازی بسیار جذاب را فراهم کرده ایم که می توانید با استفاده از آن برای مدتی در کنار دوستان و یا اعضای خانواده سرگرم بشوید. شاید در یک نگاه به نظر برسد که این بازی مخصوص دختر بچه ها می باشد اما تنها کافیست که آن را دریافت کرده و بر روی تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کنید و با یک بار انجام دادن آن متوجه خواهید شد که به هیچ وجه این گونه نیست و این بازی می تواند شما را به سادگی به خود جذب کند.

    My Talking Tom 1.8.1
    پیش نیاز: اندروید ۲،۳ و بالاتر

    در بازی زیبای My Talking Tom 1.8.1 شما باید یک گربه خانگی به نام تام را پرورش بدهید. به این ترتیب که شما باید این بچه گربه را به حمام ببرید و در آن جا او را بشوید و همینطور باید غذا های مختلف خریداری کرده و به او بدهید شما برای انجام این کار به پول نیاز دارید و باید با انجام مینی بازی های مختلف که در این بازی طراح شده است برای خود پول جمع آوری کرده و سپس پولی را که بدست آورید برای خوراک و پوشاک این بچه گربه خرج کنید. شما باید به قسمت خرید لباس رفته و به سلیقه خود برای حیوان خانگیتان لباس خریداری نمایید. یکی از قابلیت های برجسته ای که بیشتر باعث محبوبیت این بازی شده است قابلیت تقلید صدایی می باشد که در آن وجود دارد کافیست که میکروفن گوشی را جلوی دهانتان نگه دارید و صحبت کنید خواهید دید که بچه گربه صدای شما را به گونه ای کاملا بامزه تکرار خواهد کرد با استفاده از این امکان که توانسته نظر بسیاری از کاربران اندرویدی را به خود جلب کند شما می توانید لحظات خوشی را در کنار خانواده و یا دوستان خود داشته باشید زیرا این گربه بامزه هنگامی که قصد تقلید صدای شما را دارد آن را کمی از حالت عادی خود تغییر می دهد به گونه ای که اصل صدای شما تغییر نداشته باشد و همین موضوع باعث شده که یکی از بهترین برنامه ها در زمینه تقلید صدا به شمار بیاید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار اجرای بازی های پی اس پ ی در اندروی د PSP

    اجرای بازی های پی اس پی

    با دانلود نرم افزار PPSSPP Gold – PSP emulator  می توانید به آسانی بازی های پی اس پی را در اندروید اجرا کنید و لذت ببرید.بازی های psp همیشه از جذابیت فوق العاده زیادی برخوردار هستند زیرا خیلی از آن ها با پشتیبانی شرکت سونی منتشر می شوند که در زمینه بازی های ویدئویی و ساخت کنسول های بازی پیشتاز است، حالا اگر دوست دارید که بازی های کنسول دستی PSP را در گوشی موبایل و یا تبلت خود تجربه کنید تنها یک قدم با این کار فاصله دارید، دانلود نرم افزار PPSSPP Gold – PSP emulator 0.9.9. با نصب این نرم افزار می توانید بیشتر بازی های این کنسول محبوب را اجرا کنید و آن ها را به سادگی انجام بازی های Android انجام دهید. در ابتدا لازم است به این موضوع مهم اشاره داشت که از بین تمامی بازی های کنسول پی اس پی بازی هایی قابلیت اجرا شدن برروی موبایل یا تبلت شما را دارا هستند که با قدرت پردازنده دستگاه شما سازگاری کامل داشته باشد بنابراین در انتخاب بازی ها نهایت توجه را داشته باشید تا با مشکل خاصی روبرو نشوید. 

    PPSSPP Gold - PSP emulator 0.9.9 (1)
    پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

    شاید تصور کنید که این نرم افزار شبیه نرم افزار های مشابه ای است که در اجرای بازی ها مشکل اساسی دارند اما برای اینکه شما را قانع کنیم که این نرم افزار کاملا کاربردی است به نام چند بازی که با این نرم افزار اجرا و تست شده اند اشاره می کنیم: جی تی ای، داکستر، Lumines، Final Fantasy، سری بازی های Persona و … . موضوع دیگری که این نرم افزار را محبوب تر و کامل تر می کند این است که PPSSPP Gold – PSP emulator کلید های معروف کنسول های سونی یعنی دایره، مثلث، مربع، ضربدر و جهت ها را شبیه سازی می کند تا با لمس آن ها تمام اعمال بازی مورد نظر خود را انجام دهید. برای اجرای بازی ها تنها لازم است که فایل بازی مورد نظر خود را با فرمت iso یا cso به برنامه معرفی کنید و اگر هم بازی چنین فرمت هایی نداشت می توانید آن را با استفاده از نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند بصورت iso دراورید، سپس نرم افزار بازی مورد نظر شما را به لیست بازی ها اضافه می کند و شما با انتخاب هر یک از آن ها می توانید از انجام آن لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی لاک پشت های نینجا اندروید نسخه جدید Mutant Rumble

    دانلود بازی لاک پشت های نینجا نسخه جدید برای اندروید با دیتای کم حجم

    دانلود بازی لاک پشت های نینجا اندروید

    کارتون لاک پشت های نینجا کارتون مورد علاقه ی کودکان نسل جدید است.این بار در خدمت شما هستیم با دانلود بازی لاک پشت های نینجا نسخه کامل برای اندروید با دیتا کم حجم.اگر به دنبال یک بازی ماجراجویانه و البته اکشن برای تلفن همراه اندرویدی خود می گردید بازی Mutant Rumble یا همان لاک پشت های نینجا را معرفی می نماییم. با استفاده از این بازی شما خواهید توانست که اوقات فراغت خود را به سادگی پر نمایید. در بازی لاک پشت های نینجا که بصورت رایگان عرضه شده است، شما باید با ظاهر شدن در نقش گروه مبارزی که همه آن ها لاک پشت های جهش یافته تشکیل می دهند به خیابان ها، فاضلاب ها و یا پشت بام های شهر نیویورک بروید و در این مکان ها با دشمان خود که افراد شرور و جنایتکار هستند به مبارزه بپردازید و به نوبت آن ها را از سر راه خود بردارید تا بالاخره بتوانید این شهر را به یک شهری ایده آل برای زندگی تبدیل نمایید.

    پیش نیاز: اندروید ۲،۳ و بالاتر

    در بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز ۱٫۱ Mutant Rumble یا همان لاک پشت های نینجا شما باید در ابتدا از میان این قهرمانان یکی را به دلخواه انتخاب نمایید، البته باید دقت داشته باشید که هر یک از این لاک پشت ها دارای توانایی منحصر به فردی بوده و با فنون رزمی خاصی آشنایی دارد و پس از انتخاب قهرمان مورد نظر خود پا به میدان نبرد گذاشته و با افراد خلافکاری که قصد دارند برای دیگران مزاحمت ایجاد نمایند مبارزه کنید و شهر را از وجود تک تک آن ها پاک سازی نمایید. در این بازی طیف عظیمی از دشمنان وجود دارند که همین امر می تواند جذابیت بازی را برای شما دو چندان نماید و همچنین وجود سلاح های گوناگون و حق انتخاب برای شما از عواملی است که می تواند شما را برای انجام این بازی بیش از هر بازی دیگر تشویق نماید. وجود گرافیک کاملا سه بعدی با وضوح تصویر بسیار بالا به همراه گیم پلی کاملا ساده از عواملی است که این بازی را نسبت به دیگر بازی ها برتری می بخشد.

    پیشنهاد داغ:دوست دارید بازی کارتون هایی که تا به حال تماشا کرده اید را تجربه کنید؟  بازی بن ۱۰ پیشنهاد های ما برای ۱۰۰% شدن رضایت شماست!

    Get our toolbar! 

    دانلود آنتی ویروس نورتون

    دانلود آنتی ویروس نورتون برای موبایل های اندروید

    Norton Security and Antivirus 3.3 Android

     

     

     

     

    به دلیل ارائه نرم افزارهای مختلف برای اندروید، و همچنین امکان اتصال گوشی های جدید به شبکه های گوناگون، لازم است تا به فکر امنیت گوشی خود نیز باشید. به همین دلیل در این مطلب، یک آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی قابل اطمینان برای موبایل های اندرویدی را معرفی میکنیم.

     

    Norton Security and Antivirus Android یک نرم افزار کامل برای حفظ امنیت گوشی شماست. این نرم افزار هم روی موبایل ها و هم روی تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده میباشد.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی فرار از معبد ور ژن ۲۰۱۴ Temple Run Oz 2.5.0

    دانلود بازی فرار از معبد اندروید نسخه ۲۰۱۴

    بازی برای اندروید فرار از معبد

    اگر از طرفداران قدیمی سایت ما بوده باشید حتما از نسخه های قبلی بازی فرار از معبد دیدن کرده اید.این بار نسخه ۲۰۱۴ این بازی را برای اندروید دانلود کنید.بازی های ساده اندروید همیشه از محبوبیت فوق العاده زیادی برخوردار بوده اند اما باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که تمام بازی های موجود به این سبک نیز چندان موفق نبوده اند اما با اطمینان می توان گفت که بازی هیجان انگیز Temple Run: Oz 2.5.0 از این دسته بازی ها نیست. در این بازی شما در نقش یک مرد جوان ظاهر می شوید که از یک معبد تاریخی یک جسم باستانی را سرقت کرده است و حالا برای نجات جان خود از دست محافظان آن معبد قدیمی در تلاش است و قصد دارد با دویدن و پریدن هر چه بیشتر از آن ها دور شود. بازی در مکان های مختلفی مانند جنگل و جاده های کوهستانی و در شب و روز انجام می شود که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارا می باشند اما همه آن ها یک ویژگی دارند و آن هم مسیری است که به رنگ زرد مشخص شده است و شما حتما باید در آن مسیر حرکت کنید در غیر این صورت از مسیر خارج خواهید شد و جان خود را از دست خواهید داد.

    پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

    سعی کنید با جمع آوری سکه های موجود در مسیر، قدرت خود را افزایش دهید تا احتمال رسیدن ماحفظان به شما کمتر شود. بازی ۲۰۱۴ Temple Run: Oz 2.5.0 توسط دو شرکت بزرگ Disney و Imangi منتشر شده است به همین دلیل انتظار می رود که بازی نیز مثل سایر بازی های این دو شرکت موفق ظاهر شود. تنها وظیفه شما هدایت به چپ و راست نیست بلکه باید در برخی از مکان ها از روی موانع موجود بپرید تا از زمین خوردن خود جلوگیری کنید. ویژگی دیگر این بازی جذاب، این است که می توانید امتیاز خود را با دیگران بصورت آنلاین به اشتراک بگذارید تا به این شکل با دوستان خود رقابت داشته باشید. ابزار ها و ویژگی های مختلفی در حین انجام بازی در اختیار شما قرار داده می شود که انجام بازی را برای شما شیرین تر و ساده تر می کند بنابراین سعی کنید با جمع آوری بیشتر سکه های مختلف قدرت یو پی اس خود را افزایش دهید.

    Get our toolbar!